man får inte vara dum.

efter mycket drama träffade jag tillslut min fina vän - bitaren - tini igår. hon fick hålla i lite djur sen joinade joel också för frukost. pizza på pompei javisst. den killen har ingen botten. vi pratade om min gos som ligger på sin dödsbädd. berättade min pappas idé om att jag ska tvärnita när ngn ligger mig upp i röven så kanske vi får ngn tusing.
joel är smart och sa åt mig, precis som min pappa gjorde, att luta mig bakåt när jag gör det. tack för att andra tänker åt mig, brukar ju inte alltid koppla smartheter i tid. jag sa att pappa får göra det så jag slipper ta diskussionen efter... men nu vill jag nästan ta den.

- säg att det sprang ett barn framför bilen.
- vart barnet tog vägen? Den blev rädd och sprang tillbaka fattar du väl!

wunderbaum!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer gå jääääättebra :) ooooh! JAG KAN JU VARA BARNET, hihi.

2010-09-12 @ 16:57:33
Postat av: Anonym

tini tini tini som kan va barnet. alltså.

2010-09-12 @ 16:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0