nattliga samtal

jag tänker minsann göra ett fint litet inlägg om min och min finaste pojkväns tripp till jönköping. men vi får vänta lite med det tills jag har tid och möjlighet att lägga in lite bilder också. så här kommer ett helt annat inlägg om en av alla våra onormala nätter. den här gången befann vi oss inte i samma säng. inte ens i samma hus i samma by. men ändå, ändå lyckas det bli knäppt!

jag går och lägger mig. vaknar x antal timmar senare av att mobilen ringer, 05.19 säger klockan. förvirrad undrar jag varför mobilen är uppfälld, svarar och hör fredriks röst. varför ringer du mig, undrar jag. du ringde mig först, svarar han. förvirringen är ett klart faktum. när vi lagt på ser jag mig omkring. alla täcken och den ena kudden är nersparkade på golvet och inser att jag vaknade liggandes på tvären. vad höll jag på med? tränade judo i sömnen kanske? vad vet jag? vad jag vet är att jag är glad att hela min samtalslista består av fredrik så att det var han jag tvunget skulle väcka 05.17. för ja, jag hade ringt honom först. älskar honom även när jag sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0