paranormal activity yees?

jag kan inte komma ihåg att jag sett någon sleep walka men imorse ändrade f på det. sjukt läskigt men sååå roligt.
klockan har ringt och jag ligger vaken och snorig. f sover fortfarande. plötsligt reser han sig och går till dörren. där ställer han sig, vänder sig om, tittar på mig och vinkar.

jag: "vart ska du?"
f: "jag vet faktiskt inte" och kommer tillbaka till sängen och lägger sig.
f: "jag skulle faktiskt bara sänka priset."
jag: "haha va?"
...
jag såg min chans att roa mig och fortsatte samtalet.
jag: "var det för dyrt?"
f: "ja"
...
f: "men du kan få rabatt."
jag håller på att dö av skratt i magen men säger bara:
jag: "tack, men jag vill inte ha något."

sååå roligt, men the creepy part - vad hade han gjort om jag låtit honom gå iväg! värt att se nästa gång ;)

älska min kiweeeeey

Kommentarer
Postat av: tini

hahahah!! så jääääävla rätt! varje gång någon snackar i sömnen ska man prata med dem, det är det rooooligaste! :D:D:D hihi

2010-09-11 @ 11:10:27
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/
Postat av: Leeeemon

Arbetsskadad =)

2010-09-11 @ 11:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0