rädda mig

Vad är rastlöshet?

när man tröttnar på att blunda när man bestämt sig för att sova. när man inte orkar gå upp när man bestämt sig för att sluta blunda. när man börjar äta frukost men inte äter upp den utan bestämmer sig för att starta en film. när man efter 20 minuter och hundra olika sittställningar i soffan går in till sängen igen och går in på datorn. bestämmer sig för att börja läsa en bok men efter 10 sidor börjar chipsätandet istället. därefter in i duschen och tillbaka till soffan. inte orkar fortsätta titta på filmen utan tittar lite på tv men tröttnar och går tillbaka till sängen. går åter in på datorn och bestämmer sig för att starta en annan film på den. tröttnar efter tio minuter och inser att man har problem.

rädda mig från mig själv?

ska tvinga på mig kläder och gå och handla. sen ska jag koka den enda acceptabla korven och baka värdens godaste äpplekaka/paj. syster kommer till undsättning och äter den med mig. tack syster.


Kommentarer
Postat av: Emma

Kolla så duktig jag är som lyckats skapa en blogg OCH kommentera din, yey :-)Som jag sagt innan, du skriver grymt bra. Ta åt dig för det är inte alla som kan göra det, och tack för igår. Lika trevligt som alltid. Puss

2010-09-02 @ 13:50:13
URL: http://sailonsilvergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0