GLAD!

galet härlig dag idag. jag är så glad! man kan ju inte vara mycket annat i väder som det här. sen har jag hittat en låt att starta varje morgon med. känner bara hur jag fylls med glad energi!
idag pratade jag och jonas om jobb och framtidsplaner på "rundan". det är galet hur en människa kan förändra en hel grupp. tyvärr inte alltid till det positiva.
kanske kom vi också på vårat framtidsyrke. intressant!
solning på hög nivå också! soleksem javiiiiiiiiist!
sen levererades två sjuka gurkor till oss av fruktservice! typ 1 dm i diameter och en halvmeter långa. där kryddade jag på rätt bra men det var iaf de största gurkorna jag någonsin skådat.
sen har jag lekt thailändare hela dagen och dansat en dans för jonas som han bad mig att aldrig mer göra framför en människa. jag tyckte det var fint?
"it aint about how hard you hit, it's about how hard you can get hit and keep moving forward"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0