good shit!

sjukaste kvällen igår. jag och camilla är bäst helt enkelt. drog till henne i kirseberg, sjukt stolt att jag lyckades ta mig dit med hennes vägbeskrivning. skillad. punkt och slut. där blev det tacos och vinande på hög nivå. satt på golvet i flera timmar och snackade om allt mellan himmel och jord, fin tjej det där. med den galnaste fyllan vandrade vi från kirseberg till nobel. på vägen kissade jag på en kyrkogård. check. jag fick tillåtelse och jag kissade inte på ngn grav. i don't pee on dead people.
när vi joinade förfesten på nobel var den slut så vi taxiade till skeppsbron. de mongoliderna som satt där bak (förutom camilla) överlämnade betalningen till mig, "hon sitter fram", och kunde inte ens säga tack. bitches.
folket gick in på skeppsbron men jag och camilla hamnade på max. once again - nöden har ingen lag. så jag öppnade toadörren och där stod en man. jag kopplade inte ens så bara tittade på honom medan han tvättade händerna. haha. insåg inte förrän imorse att man kanske borde stängt dörren igen. menmen. sen blev det tio minuter i en soffa på tgi fridays där vi träffade mannen som äger sveriges största däckfirma. sant? väl där insåg vi att vi borde ta oss hemåt så prutade till oss en taxi och åkte tillbaka till kirseberg. sen promenerade jag till bussen och störtade i sängen. bra skit! nu tänker jag inte ens titta på alkohol innan valborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0