grym vecka!

tjenixen!
den här veckan har varit grymt skön! det blir vad man gör det till.
förra torsdagen blev det en galen utgång utan att egentligen vara någonstans med camilla. på fredagen blev det en riktigt mysig skogsvandring för att sedan bara chilla i min säng hela kvällen i en aning däckad form. på lördagen blev det massa solning på jobb, en mils löpning för att sedan träffa saroman och stoffe som jag inte sett röken av på sjuuuukt länge. scream 4 blev det, SICK film. sjukt rolig rundtur i stp, donkan och en massa massa skratt och påhitt. söndagen bestod av solning på jobb för att sedan grilla på ribban. MYSFAKTOR tvåtusen. måndagseftermiddagen spenderades på tallriken i pildammsparken med musik och en engångsgrill och sen chillkväll på det. tisdagen bestod återigen av en mils skön löpning i kvällssolen för att på onsdagskvällen äta den godaste maten jag och min syster kan skapa för att sedan avsluta med glassprovning på donkan, bk och max. sockerfrossa på kvällen javiiiiiist. igår var det torsdag och då blev det afterwork på möllan med jonas, jesper och pettersson. asnajs! chillinötter snortades upp i näsan och 1,5 liter cider slank ner innan det blev filmmys med den sämsta filmen jag försökt se på väldigt väldigt länge. somnade och gjorde världens största hopp som skrämde slag på halva malmö. tron legacy...nej tack. och idag vaknade man återigen till solen som strålar in genom fönsterna. kände mig utvilad som aldrig förr trots sexdrömmar och spyäckliga drömmar.
insåg att det är min sista dag på akvariet idag. två år har gått och sjukt mycket har hänt. galet.
galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0