här kom jag, efter mkt om och men. men vart tog ni vägen?

efter jobb igår gick jag och tränade lite styrka. sket i löpningen eftersom jag och syster bestämt oss för att spela badminton på kvällen. satte oss på en trappa och käkade bakad potatis och på vägen dit mötte vi Richard och Ebba från big brother. kände mig ju genast lite coolare. allt är ett spel. jag förstår hela spelet.
när vi gick ifrån den soliga trappen mätta och belåtna fick man hoppa hage för att inte trampa i äckligt bajs. varför är det småkluttar över hela malmö me wonders!?
inne på centralen köpte jag en tågbiljett och sekunden jag fick den i handen säger min syster att det inte är lönt. att vi inte skulle hinna. både min syster och jag är lite sjuka i huvudet så vi gick och sa högt framför allt folk "hallåååååå, jag vill inte ha den här" med vår speciella mongoröst.
gick in på skånetrafiken och sa att jag inte ville ha biljetten. hon undrade om jag ville åka någon annanstans. jag bara nej, jag vill bara inte ha den. hon tyckte det var okej att ge pengarna tillbaka med tanke på att jag köpt den typ en minut tidigare. vi kom fram till att jag bara skulle testa så maskinen funkade. skönt med lite service mind-ade människor med lite humor. Gillar´t.
efter ett glas äppelvin bytte vi nyttig aktivitet mot pringles och bio. men det gick ju bra det med!
me hjärta min syster och vår underbara spontanitet.
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0