heeeewden!

ser verkligen livet ur en annan vinkel nu när jag inte längre är "jurassic park-virgin". sett alla tre och de var förvånansvärt bra. att jag var vaken genom alla tre är ett bra betyg, höh.
fruktsallaaat och länsning av systemet på det. sen grymt stark pastasås på oförklarligt vis och 4 dl makaroner i magen (ett helt berg!?). det är väl ungefär där jag står nu. ikväll ska det intas tacos med camilla om allt går rätt till och inhaleras lite passoa och black tower. sen får vi se om vi hamnar på hemmafest eller ngnannanstans. det blir nog galant vilket som!
wow, jag ska dricka en dag jag inte jobbar dagen efter. hur gick det här till? känns inte riktigt bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0