jag är så tråkig men vafan! helguppdatering!

fredagen blev en kväll med saroman plus två maskulina. efter den kvällen kan jag ju konstatera att jag kan noll om motorer och fotboll. inte sara heller.
på kvällen blev man nästan rapead på en parkeringen. det sjukaste jag varit med om och aldrig varit så rädd som då! skulle haft en rape condom i bakfickan.
skulle köpa parkeringsbiljett och fram kommer det en lång och smal dude, går runt mig och verkligen studerar mig. han säger hej och frågar om allt är bra. jag svarar irriterat "ja". letar i min väska efter mynt medan han går iväg och kommer tillbaka. bredvid mig fanns en dörr till ett soprum. när han öppnar dörren och tittar in som för att se om där är ngn får jag på allvar panik och halvspringer till min bil för att hämta mobilen och ringa närmaste beskyddare. killen går runt parkeringen och stirrar på mig för att sedan försvinna mellan husen. sådana människor får INTE finnas!!!
idag har jag agerat personal shopper och även införskaffat mig en macdator. HUR underbart?!
ska även spela wow i 30 dagar. wish me luck cause ill need it! ;)
sen har det blivit super mario wii och vin för hela slanten. jag suger verkligen på super mario.
men fuldans. där är jag den skarpaste kniven i lådan!
jag har så fina vänner :))
puss och smisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0