we are the world

hur många ggr ska man behöva säga att vädret är helt fucking lovely? alla vet det.
solen sken redan när jag gick upp 06.00. så mycket lättare då. drömde mardrömmar deluxe inatt. en crazy man som skulle döda min familj. min bror var ute och lekte så knackade han på altandörren. jag öppnade och frågade om han ville in. han sa ja men "det är nog ingen bra idé ändå". jag frågade "är han här!?". dumma mannen hade sagt till min bror att han skulle säga att han ville in men gick han in skulle han dö och gick han inte in skulle han också dö. jag skrek "IN" samtidigt som världens äckligaste man kom ut ur buskarna. slutade med att min familj kutade till polishuset.
det är så himla äckligt när man vaknar ur en mardröm och den börjar igen såfort man somnar om?!
på jobb kom jag knappt in. alla äckliga gäss och andra fåglar har lagt ägg på hela vallen och parkeringen bakom museet. två galningar blockerade min väg till dörren. stod säkert tio minuter och fick t.om ringa jonas och säga att jag inte kunde komma fram. varje gång jag kom inom fem meter flaxade de med vingarna, öppnade käftarna och väste som fän. slutade med att jag fick springa förbi samtidigt som de flög mot mig!
behöver jag säga hur rädd jag blev??!
sen stekte jag och jonas ute i solen. naaaaajs!
nu blir det löpning!
puss och smisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0