"För att få en vän, måst du vara en vän."

"För att få en vän måste du vara en vän."
Vänskap känns som det värsta att vara osäker på. En vän är en person som vet allt om en men fortfarande finns kvar. Utan vänner, vad har man då? Jag har nog aldrig förstått hur mina vänner känt när jag sprungit själv, kanske lite för fort, i mitt egna hamsterhjul och försvunnit i min egna bubbla. Men jag har insett hur viktigt det är, att visa att man fortfarande finns där även om man ibland behöver ta några varv i hjulet på egen hand. Att visa att de fortfarande är värdefulla och att man kan stanna hjulet om de skulle behöva. En vän ska alltid finnas där. Jag vill alltid finnas där för mina sanna vänner. Man ska bara inte låta sig luras vilka de är. Men det visar sig ganska lätt med tanke på att ni själva vet vem ni är. Ni får alltid joina mig i mitt hamsterhjul. <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Gosig Golden! <3

2011-08-14 @ 22:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0