ikea deluxe

igår drog jag och sara till ikea och satan va najs det känns nu. Har hittat alla möbler jag ska ha. vet dock inte riktigt hur jag ska lyckas få in alla mina saker. en sådan sak som besticklåda. tror inte att min skolåda innehåller en sådan. får väl ha besticken i tv-bänken. lite sådana saker som kan bli mucho spännande. hittade ett grymt soffbord som passade perfekt att äta vid och som var assnyggt. en jättefin tvbänk och förvaringshylla och lite sånt. kommer bli litet men assnyggt. i can feel it. det kan inte bli annat med saras hjälp. hon är mer exalterad än jag. hon älskar att pusha folk till att starta projekt och sen kolla på hur de jobbar sig igenom det. förra gången var hon som ett läskigt barn och bara "snääälla, kan vi inte rensa din garderob?! kan du inte bara RIVA ut allt och bara KASTA det på sängen?!?!?" man ba woah. men så gjorde vi det. igår "kan vi inte rensa alla dina flyttlådor som står på ditt rum?! vad är det i den lådan? och i det skåpet?". tre kassar senare kändes det så braa! så mkt skit man sparat på! alla borde ha en sara!

Kommentarer
Postat av: tini

jag har en mental sara, åtminstone när jag är i oslo. det är utmärkt nu iom kommande flytt. hihi :) längtar tills vi bor i malmö allihop!! :) BLIR SÅ GÖTT! skolådan ftw

2011-08-04 @ 18:52:51
Postat av: sahara

haha, det är underbart att titta på dig när du tar dig genom projekt! :D nästa kommer bli canvastavlorna.. det kommer bli som bilden all over again, aaaahahaha!

2011-08-04 @ 21:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0