läsa folks tankar

jag undrar vad folk tänker när man gråter offentligt. och nu snackar jag inte hysteriskt-snoret-rinner-jag-kan-inte-andas-gråtande. utan bara, man står tyst någonstans och låter tårarna rinna sakta längst kinderna. ser folk det? vad tänker dem? för en sån människa som jag som gråter till alla på tvn eller i verkliga livet som gråter och till och med när jag ser en svettdroppe rinna längst någon annans ansikte så är det även väldigt lätt att gråta utan anledning. ännu lättare att gråta när man har en anledning. och svårare att låta bli. undrar vad folk tänker när jag står där på en busstation och gråter. varför kan man inte läsa tankar? fast vill man?

Kommentarer
Postat av: Emma

kärlek!

2011-08-07 @ 23:44:41
Postat av: HB1

De finns många tankar, alla ser, alla undrar varför men de finns ingen i detta landet som skulle få för sig å fråga. Ofta för att man inte vill tränga sig på eller för att man själv inte vill veta svaret.

2011-08-08 @ 18:15:10
Postat av: tini

vad skulle du göra om du såg någon gråta? nån helt random människa? vad tänker du? när du svarat på de frågorna så vet du vad de flesta tänker. och läsa tankar vill ingen kunna, tänk va elaka, kinky och smutsiga tankar vi har ibland. ^^, de tankarna vill jag helst hålla för mig själv. hihi. <3 må väl!

2011-08-08 @ 23:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0