PANNKAKOR!

jag vet ju vad jag fått dille på. inte längre är det makaroner och baconsås. nej, nu är det pannkakor för hela konkarongen (vilket ord). har nog gjort 6 smetar på en vecka plus en dubbelsats igår. efter min kommentar "sjukt att jag kan vara singel med dessa pannkaks-skillsen" så fick jag ju stå för mitt ord. efter jobb blev det kävlinge för att bjuda två galningar på pannkakor. Efter en hel timmes stekande och en halvtimmes förtärande var alla pannkakor slut, en hel nyköpt squeezyflaska jordgubbssylt tömd men ove hjorts och min mage var inte ens mätta. DET är sjukt. Men mumsmums, gott gott! Som tur var bjöd ju emmas mamma mig på kvällsfika i veberöd, sen blev det massa prat i en timme ute på altanen invirade i filtar och med sovande valp i knät. mysfaktorn och kylfaktorn var HÖG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0