träna!

mängden jag och mr ljungström tränat denna vecka är härlig! att ha en mänsklig väckarklocka som är morgonpigg och som även fungerar som gratis personlig tränare är ju inte helt fel. normalt sätt brukar jag ju vända på dygnet helt på semestern och sova bort mina dagar men den här semestern har präglat av ett dagligt träningspass direkt på morgonen. Ûbernajs! problemet jag brukar ha med att sakta men säkert försöka vända tillbaka dygnet inför arbetsstarten existerade inte ens igår när jag insåg att klockan skulle ringa 05.50 idag. uh! problemet kom inte förrän klockan ringde men ändå. rise and shine! vi har börjat ro kilometer efter kilometer utan båt. jag har haft muskelinflammation typ everywhere och känt mig som en minihulk (eller njaaa) med mina svullna stelnade armar.
nu blir det väl ensamträning ett tag framöver och det började jag med ett indoor walking-pass. och glömde jag vattanflaska precis som förra gången? ohyes! drunknade i svett på utsidan och torkade som en öken på insidan. MEN fyfään vad najs det är att träna. som ledaren sa "man ska träna för att man vill, inte för att man måste". jag vill och jag gör!

Kommentarer
Postat av: GNÄGG

visst tränar du på 24seven?

niiiihhhihihii (gnägg?)

2011-08-02 @ 11:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0