Utkast: Aug. 14, 2011

Bästa kvällen på länge igår! Träffade friends från förr, dansade, hoppade, skrek, sjöng och jublade i massor!

Crazy 1: en man tar tag om anna. anna slingrar sig och gömmer sig bakom mig av rädsla. Jag lackar och knuffar iväg mannen ggr flera. anna går fram och kramar mannen. allas chockerade blickar som inte fattade någonting. anna insåg att hon kände mannen.
Crazy 2: När hoffmeastro får en hel publik att springa från höger till vänster till höger till vänster. Gångerna man höll på att falla var flera. Men fyfan vad skoj!
Crazy 3: När jag blev utmanad att gå fram till saras brors kompis och säga "Hej punkarfitta" men tänkte fel och sa "Tjena bullfitta". Bad inte om ursikt, haha.
Crazy 4: Smärtan i fötterna efter 4 timmars hoppande.
Crazy 5: Att ta högklackat på en konsert.
Crazy 6: När en miniatyrkille kom framranglandes med öppna byxor och berättade hur ont det gjorde att ha hälsat på kostängslet. Jag frågade om han hade kissat på det och han svarade ja.
Crazy 7: När jag såg några buskar röra sig och sen ser ett ansikte i busken titta på mig när jag går förbi. Slutade med att vi fick ringa polisen. För även om han tyckte "det är inga problem" så kände inte vi att det var ett smart drag att ligga och blöda i en rosenbuske.
BÄSTA konserten jag varit på i mitt liv! wooooopwooooop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0