briljant dåliga idéer!

jag har börjat en lista med dåliga affärsidéer som på något sätt är ganska briljanta enligt mig. för det första har vi gylfhängslena. någon mer än jag som är extremt trött på de små gylfarna som bidrar till 75 st "din gylf är öppen". varför inte ha ett par hängslen att knäppa i gylfen? haha. fett snyggt!
nu har jag en till. vindrutetorkare till ögonen... vadå cratch cratch på näthinnan? haha.
eller någon sorts tvådelad hakklapp att fästa runt öronen likt ett par glasögon - så man slipper torka de förkylda ständigt rinnande tårarna långt ner på hakan.
återkommer med fler briljant dåliga idéer när de dyker upp!
för övrigt är det så jävla jobbigt att tentaplugga på datorn när man är så förbannat förkyld att man är totalt ljuskänslig. därav 12 timmars ögonrinnande och fastklistrade papper under ögonen.
det går bra nu, kompis, det går bra nu!
posshaij!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0