bye-bye fitness 24/7

det där att jag om två månader återvänder till friskis&svettis. många gamla goda minnen man har därifrån. skrattanfall med kajsa. kräla på golvet och se pubes ligga där framför näsan på en. detlefs galna juckande i luften. detlef - min man- överhuvudtaget. brist på koordination. promenader hem med högläsning ur friskis tidning.  vem skulle inte sakna det?? så nu efter några års aggritioner på fitness 24/7s lack of spinningpass och dörrar som inte vill släppa in mig återvänder jag till friskis med glädje. spinning...here I come! bara Detlef som saknas, snyftsnyft.

Kommentarer
Postat av: K

jag saknar också detlef!! men inte pubesen på golvet..

2011-12-14 @ 14:07:15
URL: http://thepresenceandnopast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0