FAB helg!

Sicken FAB helg jag haft! I fredags blev det massa pepprig pizza, dricka, idol, youtube och spel hos frä och Rebecka. Vad pizzerian sysslade med kan man undra. Fick en pizza på köpet som stank tonfisk och alla pizzorna smakade peppar. Tror dock att pepparn höjde förbränningen för satan vad det gick ner pizza i min buk. Sen blev det asgoda kannor drinkar på tgi fridays. Myyysigt!
I lördags vaknade jag och huvudet satt inte riktigt där det skulle. Ingen koppling till hjärnan och energin var lägre än glocalnet. Vet inte hur det gick till men blev en riktigt bra träning med min gratis PT. Donkan och lite sömn på det så var man åter tillbaka på den åttonde våningen på kulladal! Massa god tacos, chips och godis framför en spansk fängelsefilm med efterblivna grottmänniskor..i filmen asså! Höhö, mitt sällskap var perfekto.
Idag blev det gratis mat hos farmor och farfar, schöttbullar, glass med päron och kladdkaka på ingång!
Vågen chockade mig men det är helt klart muskler! ;)
Posshaij!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0