Shöööbläääm!

Älskar dagar där man vaknar på morgonen och inser att dagen har alla förutsättningar för att bli en riktig skitdag men så blir den ändå så jävla härlig.

1) var tvungen att vakna tidigt för att ta mig till Malmö tingsrätt.
men: kunde roas av the voice på tv.
2) kokade äggen för länge
men: har lyckats göra dem perfekta alla andra ggr så brydde mig inte.
3) skulle vittna i tingsrätten
men: det var mycket intressant och fick t.om inklämt ett olämpligt skrattanfall
4) skulle direkt från tingsrätten till bibblan för att skiva grupparbete
men: mina fingrar knappade av sig själva och vi blev i princip klara på ett lättsamt kick
5) tog bussen hem för att i min värld stressa tillbaka till Gustav
men: fick skjuts och efter mötet är jag nu så jävla pepp
6) efter världens snabbaste vändning hemma blev det till att springa till nästa buss
men: ska ha filmkväll med s och m!

BRA DAG i FULL FART, sånt gillar vi!
Posshaij!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0