älskar!

bästa bästa på hela dagen var ju lätt när jag skjutsade syster tillbaka till malmoe!

bestämmer mig för att köra ett annat håll till malmö som typ bara en människa jag känner brukar köra men som jag aldrig riktigt greppat. inser att jag inte alls körde det hållet jag ville köra. bestämmer mig för att vända och köra tillbaka hela vägen. min syster skrattar och undrar vartfan jag är på väg. tillslut kom jag till motorvägen från arlöv. min syster skrattade som fan och visste inte alls var vi var. inte jag heller, EXAKT därför vi skulle köra den vägen juue! hög peppmusik på motorvägen med en lika speedad passagerare är verkligen det bästa! vi trodde ju vi missat avfarten men jag hittade! väl inne i malmö hittade jag fram till mobilia och både jag och syster såg det nya burger king samtidigt och bara gapade. körde förbi och bestämde oss för att vi var tvungna att vända. parkerade och gick in. där fanns en trappa till en uteservering så vi smög självklart uppför den. där uppe fanns en gräsmatta. bara så ni vet. lätt det coolaste och snyggast designade bkt i malmö! sen gick vi igen, haha. bakom min bil stod där ett "gäng coolingar". jag och syster tänkte nog exakt samma tanke utan att snacka. hon skruvade upp musiken till max och jag gasade satan och båda var helt överlyckliga, haha. sen tävlade jag mot bilarna i korsningarna och vann ju med hästlängder! förstår inte vad folk sysslar med. min syster var också helt överlycklig. ja asså, vi är rätt mogna och så! vi kom tillslut fram till triangeln och jag bestämde mig för att leta mig hem samma väg. så. jävla. najs!
älskar att köra bil.
älskar känslan av att vara fri när man kör.
älskar glädje.
älskar min syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0