bögen i mitt liv

fransstrandberg är verkligen bögen i mitt liv. slår vad om att det inte finns en annan tonårsbög som honom. alltid velat ha en gay killkompis. någon med samma humor som transfrans. men frans är bra nog!

"Blev det ligga för er igår eller? Själv så låg jag i böggrottan och åt hjärtformade gurkor från min egen navel cirka hela kvällen."

det har jag funderat på, hur många barn tillverkas egentligen på alla hjärtans dag? känns ju som att halva världen avslutar denna påtvingade kärleksdag med att brottas på valfri plats med köpta rosor på bordet. känns ju som en överlastning på bb om nio månader bara för att det står i almanackan att man ska gå på restaurang och vara extra kärleksfull just den dagen. varför inte göra det en helt annan dag? eller så låter jag bara bitter för att jag har som tradition att vara en singelito hasselito på alla hjärtans dagar.

men jag var minsann inte bitter. avslutade min dag med att sno faderns bil och gasa som en lycklig acnepojke på sin dagliga raggartur på torget. blev 127 timmar på bio i malmoe där den första rutan på min favvo-gratis-parkering var ledig. gillade den skarpt! både filmen och rutan.
istället för en ros fick jag en sovmorgon på en tisdag! works for me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0