börjar bli instabil!

tror jag börjar bli instabil bakom pannbenet.
de senaste dagarna har jag tänt lampan i trappen när jag kommit upp för första trappan. ändå går jag fram till knappen efter andra trappan och trycker flera gånger innan jag inser att jag redan tänt. hänt de senaste tre gångerna. varföööör?!
och när jag spelar bubbles inser jag att jag är fett färgblind. aldrig det annars? men där misstar jag rött för grönt och gult för grönt etc. blir helt feeel då ju!
och gillar när man är så kissnödig att man bara måååste dansa som ett apmongo medan man tar av sig ytterkläderna och hoppar vidare till toaletten. då man är tacksam att man är ensam hemma?
och varför handlar mitt kort på kredit fastän jag trycker på konto! hänt de senaste fem ggrna och förstår inte varför. där är ju pengar på kortet. vad håller den på meeed!??
mysig kväll med emma och zazza på nova <3
har längtat till imorgon i en vecka nu. pardeeeey som ska bli såå najs! den ska minsann vara den roligaste kvällen! det blir vad man gör det till!
pussssshaaaaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0