cocillana ftw!

nästan så man vill vara sjukskriven i 100 dagar till! big brother 24/7 är fan ball. ni ba *stackar tjej utan liv*. jag ba *fuck you, detta är livet*. inte riktigt, men det blir ju vad man gör det till. det balla är att jag fått se och höra saker som de definitio kommer klippa bort. det har inte ni! mohaha. alla män på tv4 skulle bli nojiga annars. haha och sånt! nu blir det havregrynsgröt och cocillana.
fresten sa jag ju att jag skulle vara frisk idag. jag är på god väg anser jag med tanke på att jag vaknade som en glad strut, hoppade upp i sängen och började jonglera samtidigt som jag sjöng "jag vill vara din margaretha" med min sexy ass voice. det ni. bättre start på dagen finns inte!
pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0