en kropp fylld med positiv energi!

det är galet hur mkt man kan lära sig om sig själv när man väl börjar tänka efter. hur mkt man kan inse på kort tid. hur man kanske inte alls var den man trodde man var. hur man inte kan förstå hur man kunde vara på ett visst sätt. men hur mkt man också kan förändra till det bättre. fan vad personlig utveckling kan sätta sig i ens huvud. men tänk så många människor som bara är bittra jäklar och tänker "jag är den jag är och det får folk gilla eller ogilla. men hallå, vill du vara den du är idag? man ska vara sig själv men man kan ju alltid jobba på att bli en bättre version av sig själv. jag ska iaf inte växa upp och bli den där bittra tanten med trasig rullator som jag alltid sagt att jag ska bli. vad är det för mål egentligen? nej. jag ska minsann bli den gladaste tanten som är så där irriterande livsglad! det känns ju i hela kroppen när man är glad och positiv. fan va skönt det är. fan vad mysigt disgusting tangentbord kan vara alltså. men mina nymålade naglar matchar vår musmatta. blåa för den som undrar. woovsah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0