give it to me baby!

better safe than sorry. gäller det huruvida man ska våga äta köttfärssåsen som stått i kylen i en vecka?
kan man hosta upp sina egna lungor? om man verkligen tar i?
kan man harkla sönder sin hals? om man verkligen tar i?
hade varit lite smått pafft att bara få ut två lungor på skrivbordet framför en. coolt sådär.
ikväll ska jag hälla i mig så mkt cocillana att jag sover som en sten. allt för att undvika en natt i gårnattens tecken.
jag älskar att vara hes för är inte det alls ofta. kände mig inte alls hes när jag pratade med emma men när li ringde några timmar senare kom världens sexigaste röst ut. blev helt paff när jag svarade. hon också. ja, men det är sexigt att vara hes!
imorgon ska jag bli frisk. that's just the way it is!
hade varit riktigt gott med cheese cake! sara. give it to me baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0