I just had see-ex

I just had sex
And it felt so good (felt so good)

lätt den bästa låten just nu! man borde ju göra som honom, ringa sina föräldrar och sjunga det dirr efteråt! står på min to do before i die-lista.

kuckilurade på en sak igår med min cocillana. så bara kom det upp i mitt huvud "försvara inte någon med ditt liv. förtjänar de ditt försvar så stoppar dem dig". asså man kan ju undra sen när jag blev så djup och smart. halv två på natten kanse är min time. men det är ju faktiskt santt. människor som bara suger i sig ditt försvar utan att egentligen ge någon respons till dig är ofta schweins. en människa som verkligen förtjänar och uppskattar ditt försvar skulle inte vilja att du sätter dig i knipa för deras skull. det är som den gamla storyn om två mammor och en bebis? den äkta mamman gav hellre upp sitt barn till den falska än att barnet skulle halshuggas. mmhm. tåls att tänkas på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0