ja, men då lämnar vi det så?

okej. tog bort mitt tidigare inlägg då jag nog var lite smått bakom flötet sådär på morgonkvisten. vet inte riktigt hur jag tänkte. men anonym hade ju svaret på min fråga. svaret jag egentligen redan visste. om jag hade tänkt lite längre än ingenstans. så vi lämnar det.

jag hatar min hals men jag älskar positiva, inbjudande, sociala människor som bara brinner för att vilja andra väl. ser fram emot fika på lördag med typ en av de mest inspirerande människorna på jorden. kommer bli riktigt skoj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej, fin blogg du har :)

Kika gärna in i min om du känner för det.

Ha en toppenhelg! / Natalie

2011-02-18 @ 16:51:38
URL: http://hnv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0