Ja ska fritere mor din!

HAHA! ett samtal med okänd kille gjorde precis min dag!
står på telefonen att emma ringer. jag svarar och en kille snackar norska med mig i andra änden.
jag blev nervös för förstod ju inte vad han sa alls.
men så bara öppnas min mun och ut kommer den enda meningen jag kan säga som låter norskt:
"ja ska fritere mor din!"
killen ba: vad sa du? säg det igen!
"ja ska fritere mor din!"
killen på svenska: du kan ju inte säga att du ska fritera min mamma. nu får du prata med emma.

hahaha, tänkte mig verkligen inte för innan jag öppnade munnen, men jag tyckte ändå det var galet roligt!
lovar att inte fritera din mamma!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha det var jätteskojigt! ;-) lektion i norska imorgon, du måste lära dig ngt annat än den meningen..

2011-02-03 @ 06:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0