last few days!

whaaazaaap homiiiii?
galen fredag. inställningen "det blir så roligt man gör det" fungerade verkligen. jag hade riktigt roligt på partajet hos marcus. kände mig som en liten minialkis när jag skulle gå och kommer ut till dörren med en ciderburk i var hand. slutade med att enbart jag nappade på efterfest hos backan. fast den idén förvandlades till en promenad från nydala till nobeltorget med backan och björn där vi åt varsen övergod kebabtallrik. sen traskade jag vidare till triangeln för att decka hos syster. repris på den kvällen, där alla har lika roligt som jag hade, hade inte suttit fel aaaalls!
på lördagen dissade syster och jag vår uppgift som flyttnissar hos modern vår som flyttade från ett hus till ett annat i höör. istället blev det massa systersnack, skratt och bakad potatis på grafitti på rekordtid. sen blev det filmmys med emma och marcus. VARFÖR är jag som en kille? skrattade/nöffade till, till exakt samma skämt som marcus och alla de var snuskskämt. emma skrattade inte till dem så varför gjorde jag? skummaste filmen iaf.
i söndags blev det bio. IGEN! med syster, philip och agge med boyfriend. the kings speech. riktigt bra film egentligen.
igår bar det av till jobb och sen till höör för att hälsa på mor i det nya huset. lax med spenat stod på menyn. mums.
DET var mina senaste dagar det!
sjukligt ointressant redovisning det här.

förövrigt är "iphone-feber" den första träffen på google när man söker på feber. tack gudarna för iphone. men det där var inte helt ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0