meh, e du så hungrig får jag köpa konsum

man kanske borde börja använda msn igen. men känns ju soo last year. men msn är källan till många sparade citat och diskussioner som jag älskar att kolla igenom lite då och då. hittar alltid nya som jag glömt. startade min kockodator, som också den ligger på dödsbädden, och kollade efter några gömda skratt. galet underhållande. mer underhållande än bion som jag, emma och marcus skulle se. den blev inställd men vi fick pengarna tillbaka och varsen gratisbiljett till. najsah! så det blev filmmys i en soffa istället och det går ju minst lika fint.
godnatt då!

F: jag e hungrig :(
    ska vi jaga mat ?
    kanske fasan?
    eller kanin?

C: eller en björn?
     en grizzly?
     eller isbjörn?

F: meh, e du så hungrig får jag köpa konsum..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0