men what to wear?

AND IT FELT SO GOOD!
men folket, känner ni peppen? jag känner mig som ett energiknippe efter att ha legat hemma som en handikappad i en vecka och som en död ansiktsförstoppad spätta i en vecka efter det. INTE okej. nu jävlar är jag levande och det med råge!
har tagit tag i mitt bankbesök och ska tydligen sluta vara en tjuvs dröm om 3-5 dagar. så ni får passa på där ute! fast jobbigt, ska man börja knappa in kod igen. har varit ganska härligt att ha ett kort som accepterar allt utan några som helst krav. mitt kort har en skön chillaxig stil kan man säga. nej, men ikke bra.
ikväll ska jag ge utlopp för alla min energi! syster är med på noterna!
vad ska ni göra, vem ni än är? det hade varit roligt att veta. fast ingen kommer ju kommentera. dött lopp det där! men ha så ball! det blir vad ni gör det till!
pusshaiii!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ska se film med Josse och Marcus ;)

2011-02-25 @ 17:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0