nej tack.

jösses. kanal5 får jobba hårt om de vill göra programmet Unga Mödrar mer deprimerande. tittade mycket på det förr. egentligen har jag slutat att titta på tv känns det som men när jag vaknade slog jag på apparaten. unga mödrar ploppade upp och man vill ju typ bara strypa sig med mobilsladden. barn som är för små, mammor med relationsproblem, för lite pengar, störiga mammor, brist på boende, försummande av bebis och blablabla. om alla omogna tonåringar tittade på det programmet skulle nog kondomförsäljningen gå upp till max. power off på apparaten igen!

tvätta, städa varje freda och så varje juul, det tycker jag är kul!

ikväll blir det restaurangbesök med sara och anna. myselipys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0