ni är fina!

Nästan så att man kan mäta hur bra helgen varit på hur trött man är söndagkväll. fifan. men fifan vad awsome helgen varit. Gårdagen kan man leva länge på!
i fredags blev det årets första grillning. inte alls kallt och så, höh.
efter det blev det massa bra musik, buzz och pyramiden. lite för bra för vissa så stod som ensam krigare tillslut.
utgång uteslöts och jag fick dra till malmö och spendera min natt själv i systers lägenhet blundandes men osovandes.
ibland får min onyktra kropp ett flipp och jag riktigt känner hur den inte kan ställa om till sömn. skumt.

igår var den bästa kvällen på läääänge, kanske någonsin.
kom till veberöd och möttes av emma, marcus och glenn. egentligen Robbin men vi vet alla att alla från göteborg heter glenn, och potatisgratäng och baconlindat kött. GOTT!
sen kom det massa fina människor så det blev speeddejting, snack, spel, dricka och musik.
GALET bra kväll.
förjäkla fint samtal med en sjukt fin vän som bosatt sig i mitt hjärta. hon heter emma.

insett att jag är sämre på att ta komplimanger än ett anus är på att kasta pil. men det blir ju helt varmt och luddigt inombords när man får höra så fina saker från sina vänner. jag har verkligen de bästa. det blir ju lite extra luddigt när människor man aldrig träffat förut kommer med lika fina komplimanger. ni är fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0