peeeeeepp och paaain! :))

wawawiwawo! ont i mina fötter javisst men klagar inte! de e najs! älskar mina kilklacksskoooor!
gav mig fan på att den här kvällen skulle bli bra trots lite drama hit och dit. ingenting skulle få förstöra och peppen satt där den skulle! smack!
förfest hemma hos syster med philip, agge med pojkvän, thaimat och vodkamilkshake. mumsmums.
sen buss till marcus i regnet. varför festar vi bara  när det regnar??
min första lapdance ever gick till Li...grattis? ;)
jag hade jäkligt roligt med dans, skratt, snack och spel. och lite dans till.
sen började folket röra på sig. skulle vara efterfest hos backan men slutade med bara jag, backan och björn...så vi vandrade hela vägen till campus och käkade kebabtallrik. goooooooott!
sen vandrade jag vidare till triangeln.
NU ska jag sova och se om jag verkligen är fitt forr fajjt att hjälpa mamma att flytta till sitt nya hus imorgon. hmmm. tveksamt.
och glöm inte, det blir så roligt man gör det :)
pusshaj!

syster: jag känner fan ingen alkoholsmak.. känner vodkatouchen men inte..."
jag: asså.. vodkatouchen är alkoholsmaken...! alkis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0