reflexer var är ni?

om man bestämmer sig för att diska i enbart varmvatten, man vet att man måste ta i lite kallt för att det inte ska vara kokhett men man tänker "äsch, det funkar". om man sedan märker att, "fan va varmt det är" men ändå tänker, "äsch, det funkar" och börjar diska. om man tar upp en tallrik och tänker, "fyfaaan, vad varm den är" men fortsätter hålla kvar tallriken och flera tallrikar därefter. ja, då är man nog rätt mkt bakom flötet. skållade fingrar har man iaf!
nu ska jag smaska i mig lite antioxidanter och lägga mig i cancermaskinen. var ett tag sen nu och stp har ju ändå de sickaste av di sicka. jag har dessutom hittat den sickaste av di sickaste av di sicka.
lite bacon och franska örter på det låter najs!
tjadåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0