skyller på penicillinen

failure på att skriva blogg assåå. bara för jag har ett så hektiskt liv kan vi väl säga.
nä men så är det när man bor på ica och hetsshoppar på apoteket och kissar en gång i halvtimmen.
men ja, nu har jag ju i princip avslöjat vad jag sysslat med den senaste tiden.
handlar bacon på ica ungefär 75 gånger i veckan, kommer hem med 35 askar från apoteket. men varför klaga?
bättre än att hetsshoppa på shock. då hade ni nog reagerat?
nä, men vadå? jag jobbar och sliter på facebook, enormt krävande btw. har huvudvärk vareviga dag, fryser i fem lager kläder och har en urinblåsa som fyller sig fortare än en vulkan tömmer sig. skyller allt på penicillinen.
jag har förstört en tank så nu får man inget osmosvatten ur kranarna på jobb. jesper är inte här så kommer sticka kniven i mig imorgon. men då ska jag fritera mor hans. skyller på penicillinen. sen har vi inget varmvatten. kan lika gärna skylla på penicillinen?
nu kanske ni tror att jag är negativ. tror ni det skyller jag på penicillinen.
var i veberöd igår och åt övergod kycklinggryta. har så fina vänner. det skyller jag inte på penicillinen.
ska aldrig mer käka penicillin för en jäkla stortå fler gånger. inte den här starka varianten iaf. tar operation dirr. lika bra att sticka kniven i mig.
jag är int' bitter. nejnej. penicillin är ett väldig fult ord och när man skrivit och hört det i huvudet lika många ggr som jag nu så hör man bara "penis i linen". skyller på penicillinen. (hur tänkte du nu?)
livet leker och snart är det fredag. kommer bli fett.
nu ska jag gå och kissa. igen. skyller på penicillinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0