skylt!

hallååå 6-pack! fyfan vad jag är träningssugen och pepp! vad som hänt med mig kan man undra?! seg råtta till energiknippe! onyttighetsgris till förmågan att låta bli. aldrig någonsin hänt att jag dragit till gymmet och tränat halv tio till halv elva en torsdagkväll. men fyfaan vad jag gillar det! glädjeskutt!

rumpsmärta efter 4,5 timmar hos frisören. herre min skapare vad jag har hååår! men nu är utväxten lost and gone for a while och jag ser lite mindre moppig ut!
efter det drog jag till syster och philip och tittade på "i rymden finns inga känslor". ääälskar den!
sen blev det bio med syster. jaa, vi bor på filmstaden! jag införde en sittställning som vi nu kallar bananen! syster skrattade först åt mig men några minuter senare satt hon likadant, haha.

min syster påstod under vandringen till gymmet att övergångsställestolparna höjer volymen om man pratar till dem? hon kunde inte bevisa det men påstod att de inte funkade. någon som vet om hon var full den gången det faktiskt funkade eller hon talar sanning?
tacksam för svar! ;)

på vägen såg vi även semlor i ett fönster. framför semlorna har de satt en liten skylt där det stod "skylt". det menar de inte??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0