to make a difference. and its starting today.

pallaaaar inte att jag lyssnat på en justin bieber låt tre ggr nu. sånt får liksom inte hända!

Children are crying.
Soldiers are dying
Some people don't have a home
But I know there's sunshine behind that rain
I know there's good times behind that pain, hey
Can you tell me how I can make a change
I close my eyes and I can see a better day
I close my eyes and pray

I lose my appetite, knowing kids starve tonight.
And when I sit up, cause my dinner is still on my plate.
Ooo I got a vision, to make a difference.
And its starting today.

tittade en snutt på ett program om hur världen ska gå under 2012. om något kommer göra mig knäpp i huvudet och checka in på st lars så är det jordens undergång. klarar inte av det.
jag får panik när folk säger emot mig att vi inte kan göra ngt åt det. kan inte acceptera det.
kan vi visst det på längre sikt!

så jag säger som max söderpalm. Gör det NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0