vroomvrooom!

shit vad jag saknat att köra bil. det märkte jag igår när jag brummade staffanstorp - svalöv - landskrona - svalöv - staffanstorp. Nrj på hög volym och fritt blås i 110 km/h är juvligt! har bestämt mig för att inte bli irriterad när jag kör bil. istället för att bli irriterad som en skunk på mötande som inte slår av helljuset har jag istället funnit ett stort nöje att blända dem tillbaka tills de bländar av och tänka mohaha. blev mycket roligare!
nu när jag startat positivitetsblogg och allt... ;)

men det är faktiskt så, att jag skulle vara negativ har ju etsat fast sig real hard bakom mitt pannben och jag har därför gett mig fan på att ingen ska säga det till mig igen. so not the real me.

bäänkemän.
en man som bänkar po trummor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0