15 min power nap är sooo last year!

känner mig som ett trött litet barn? varför är jag så trött kan man undra. redan vid 14.30 var jag så trött i ögonen att jag knappt orkade titta. blundade när jag pratade med emma och efter att hon sagt som en ren självklarhet "gå och sov då" så gjorde jag det. tänkte ta en såndär cool "power nap" men det är ju soooo last year. nä, nu kör vi trippeldos och däckar i 1,5 timmar istället! det är coolt. hade gärna legat kvar några power napar till men icke sa nicke till mannen med den gula hatten som ville byta ut den mot en blå.

imorgonmorgon ska cv och personligt brev skrivas. någon som är proffs är välkommen hem till mig. bjuder på clementiner och en och annan snabbmakaron!

halllååå. jao heter bruuuce.
HAAAAAJ BRUUUS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0