"äcklig tjej" säger:

så glad att jag hittade sara på den äckliga naturlinjen i svalöv bland kossorna och grisarna på rad.
emma har lärt mig att saker händer av en anledning. och ja. jag sökte nog till svalöv för att träffa sara. hon fick mig att stanna kvar när jag bara ville bort därifrån. hon gjorde de tre åren fyllda med asroliga minnen. och hon är fortfarande en av mina bästa vänner. vi är antingen peppade, totalt opeppade eller totalt chillaxiga med varsen dator på magen. en dag men henne sitter ALDRIG fel.
vi tar sympati till en ny nivå och får ofta precis samma "problem" och hamnar i samma situationer och känner likadant. det är rätt sjukt men man känner sig aldrig ensam. vi är kanske lika efterblivna båda två, haha?

den här meningen ska jag föreviga i min blogg och le varje gång jag läser den. sara du är bäst min häst i väst!

motbjudande tjej säger (20:17):

*SÅ, vårt mission till våren sommaren är att ta oss in på all samkväm som vi kan få tag på! : P


Kommentarer
Postat av: motbjudande tjej säger

if they stop loving you, I wont stop loving you.

if they stop needing you, I’ll still need you my dear.



du fick mig att älska fjällen. du förstår själv att det är den bästa kommentaren man kan få från mig. fjällen liksom, jag i fjällen! kommer aldrig aldrig ALDRIG glömma bastu/dusch-incidenten. kan vara ett av de roligaste ögonblicken i mitt liv! haha!



forevah lovin' jah.

2011-01-02 @ 21:04:35
Postat av: äcklig tjej

naawnaawnaaw!

haha, skrattar bara jag tänker på det! det ÄR ett av de roligaste ögonblicken i mitt liv!

<3

2011-01-02 @ 21:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0