alla är vi olika

alla är vi olika men alla är vi människor.
alla har vi känslor om än olika.
alla har vi dåliga sidor.
alla har vi bra sidor.
alla har vi bra egenskaper.
alla har vi brister.
alla kan vi inse våra brister och jobba på dem.
alla kan vi fokusera på våra bra egenskaper för att må bra.

jag har aldrig påstått att jag är perfekt. jag har brister. fullt medveten om det.
alla tycker inte om mig.
vissa tycker uppenbarligen jag är en elak och usel människa vilket är tråkigt.
men det hjälper att tänka på hur bra människa man faktiskt är när man får idén att man inte är det.
alla borde det för att inte falla för långt ner.
inte för att andra ska känna sig som sämre människor utan för att man själv ska känna sig som en bra.

"sådana som du som råkar illa ut"...lovar att fundera lite på den nöten.


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så långt ifrån elak som man kan komma! Fortsätt tänka positivt om dig själv för det ska man göra, folk som inte tycker att man ska det är bara avundsjuka.

2011-01-10 @ 22:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0