allt utom att jobba på jobb! tonight är det all in!

jag dör jävligt ofta, jag vet men dog lite till efter att ha lyckats med något extremt förnedrande. fick dra snabbt till min syster. när jag ändå smitit från jobb tog jag en sväng på systers rosa hingst till systembolaget. sen hem med den flytande packningen. sen till gina tricot för att inhandla sessiga strumpbyxor. när jag kom ut ur affären hittade jag inte nyckeln till hästen. så in igen. leta leta bland allt jag fingrat på. slutade med att jag hittade den i den enda fickan jag inte kollat i "för där la jag inte den". tillbaka till jobbet. har verkligen inte gjort något vettigt på jobb idag. putsat rutorna, lekt och myst med en valp i tre timmar och smitit från jobb för att gå i affärer. sssshh! ;) nä. får nog gå ut en sväng till fåren och ge fiskarna lite mat. sen upp på hästen igen.

dagens pepplåt i mitt flängande hit och dit!



ikväll är det all in som gäller! vi ska ha så jävla roligt. vi kan ju inget annat!
jonas är redan förvarnad för morgondagens tillstånd och har gett sitt medgivande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0