awsome day with saroman

wooohoo, igår kom min fina sara hem till mitt crib. galet skoj att träffa den tösen igen. läskigt nära att kissa på mig 43 gånger av skratt! jag ba *KNIP!*. först chillaxade vi i min säng och jag imponerade med mina nya jongleringsfärdigheter. öva öva öva lite till! kvällen bara flög förbi och till kvällsmat blev det oxkött som såg jätteläskigt ut! gröna ringer and shit. sara åt nog mer kryddsmör än kött dock, haha! hon är söt. sen blev det dan bäckman, filippa bark, mer chill och fruktsallad med glass. myyyspyys!

jag: det smakar typ utedass...camping!
sara: hahaha, va? det är som att säga att det smakar kyrka? hur smakar kyrka liksom?
efter en stund
sara: det smakar fan camping...husvagn!
HAHA!

"här har du din jongelboll"

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0