då var det januari igen!

Jahaja, då var det nytt år. damn it. igen nyårskyss denna nyårsafton heller men har ju ett år på mig att fixa ett till nästa gång, haha! man ska ju se det positivt! galet najs kväll med dricka, spel, lekar, farliga brinnande saker som kommer flygande mot en och skratt och prat. kvällen slutade på emmas rum där jag somnade gott. vaknade flera gånger imorse och öppnade ögonen och såg marcus och emma ligga där. ville gå på toa men ville inte väcka dem så låg kvar och somnade om flera gånger. typ tredje gången jag tittade mot deras säng så var den tom. sjuk känsla faktiskt!
efter mysig frukost där nina råkade kalla michelle för michellin så körde fader mig till jobbet. tar gärna emot 1500 spänn för 2 smärtfria timmar javiiiiist. varken jonas eller jag var ens bakis något vi inte hade förväntat oss. hur lyckades jag ens med det är en bra fråga!

tack alla ni som gjorde denna nyårsaftonen till den bästa. jag vill se bilder på fb!!
och tack för massagegrodan och de snuskiga tärningarna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0