di vääär määj in gääälen kvill. VIM?

jisses vad ont min näsa göör! fick mig en riktig snyting igår! när jag vaknade imorse hade jag helt glömt bort det så kliade mig hetsigt och aj aj aaaaj! men smärta är ju najs.
galen kväll igår! drog in till min syster i malmoe för att byta kläder och hämta drickan. sen drog jag vidare till li och käkade av deras tacos. kändes som en smart idé att bottna med det och ett glas vatten med tanke på att jag bara hade stoppat i mig två potatisar på hela dagen. bääääääd carro, bääääääd!
sen tog bilen jag satte mig i mig till eslöv i 140 km/h. eslöv? ja, eslöv? staden jag aldrig tänkt sätta min fot i mer än nödvändigt. ett hus med x antal okända trevliga människor. x antal shottar och flummigt kortspel hit och dit och galet snack. jag och li startade ett dansgolv i köket (check på att ha gjort det). vet inte om det var för att vi dansade så sexigt mot köksbordet? jag tror det.
nä, galet roliga pågar och flickor!
värsta bakifrånattacken också när jag skulle mot toan och plötsligt lyfte från golvet, haha.
sen tog tåget oss till malmö jääkligt sakta men tillslut kom vi in på stället.
när det stängde stod vi plötsligt som packade sardiner men jag klagar inte, det är najs med närhet?
sen blev det barfota vandring genom malmö med bk-mat i ena handen och telefonen i den andra.
tack för en löööööövly najt!

"är man full om ens ansikte domnat bort?"
"känner du dina tänder?"

om man kan hälsa på mannen som delar ut morgontidningen har man haft en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anabolakycklingen1

Fler sånna kvällar Carro!

2011-01-23 @ 19:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0