död pyttipanna och 3 liter sås

wii! började helgen med att dränka min telefon. men vägde upp den olyckan med veberödsmys med emma, zazza och camilla. kul att lära känna camilla lite mer! fin tjej! snodde marcus plats bredvid emma i hennes mastodonta säng och jag fick vääärsta mundiarrén och vi snackade i ett till långt in på natten/morgonen. älskar att prata med dig emma! wanna be varulven som jag är kunde jag inte sova av någon skum anledning. men det var myyspys! roligaste hände ju också efter emma somnat men det tänker jag inte berätta här, mohaha! gladde mig åt det resten av mina vakna timmar, haha! sen bar det av till mobilia för mastodont påhälsning hos frä i teliabutiken. en iphone åkte ner i fickan efter mycket om och men och svett. sen lunchade vi alla fyra på den dyra restaurangen med äcklig mat. mycket trevligt förutom att fräs lasagne som jag så öööversnällt gick med på att byta till mig var mosigare än mosig och såg ut som grismat. emma fick 3 liter remouladsås och marcus fick grå pyttipanna som såg väldigt.. död ut! sen blev jag 1000 kronor rikare i smink och 1300 kronor snyggare i mitt fejs framöver. vänta ni bara! världens dyraste dag men det var det värt! :) sen tog vi ett steg närmre att se ut som flodhästar nästa nyår och beställde pizza, spelade kort, såg hipphipp och käkade godis i två rumpfyllda soffor. najs!

dagens bästa kommentar måste nog kommit från marcus:

- ni vet den låten som Familjen gjort, den "det brinner i mitt huvud"?

jag: du menar, "det snurrar i min skalle"?? HAHA

übernajs fredag och lördag my dear deers!

Du får inte knacka på min dörr
Om du inte är beredd att komma in
Och du får inte säga att du hoppas
Om du inte tror du vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0