drop it like its hot!

hahaha, sitter med jonas på kontoret och spelar datorspel och lyssnar på "drop it like its hot" och "get busy - jean paul". även om jag inte alltid är så pepp på att jobba och klappa fiskarna så är jag riktigt lyckligt lottad att ha de kollegorna jag har. tjat tjat tjat MEN de är så sjukt härliga!! som trio, jag och jonas och jesper, kan det bara bli galet. jag som lagade mat att ta med mig föll för grupptrycket och trion käkade pizza IGEN. sen gick vi till fiske och fiskar och köpte vadarbyxor/stövlar i storlek 44 efter att hela min fot dränkts i de gamla när jag simmade runt bland fiskarna. nu kommer jag iof drunka i alla fall med tanke på hur mastodonta de är! det är najs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0